Aktualności

Handlowiec Sprzedawca

Handlowiec Sprzedawca - Salon samochodowy

 

Śląskie Centrum Mario Car Sp. z o.o. Sp. k., firma działająca jako Autoryzowany Dealer Marki Peugeot w Tychach od 1999r. poszukuje Doradcy Handlowego - samochody osobowe i ciężarowe.

Obowiązki:

-pełna obsługa prowadzonej sprzedaży
-obsługa Klientów w oparciu o najwyższe standardy Peugeot Polska Sp. z o. o.
-realizacja planu sprzedażowego
-budowanie długotrwałych relacji z klientem

Oczekujemy:

-znajomość branży motoryzacyjnej- warunek konieczny
-zaangażowania i nastawienia na realizację celów
-umiejętności wykorzystywania szans sprzedażowych
-umiejętności szybkiego uczenia się
-umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji z klientami
-prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

- stała praca w renomowanej firmie na umowę o pracę
- motywacyjny system wynagrodzeń
- możliwość rozwoju i samorealizacji w branży motoryzacyjnej
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt przez e-mail firmowy.

Informujemy że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Peugeot na podium

Peugeot na podium w 11 edycji Wielkiego Testu salonów Auto Świata

salon

Wielki Test Salonów jest największym tego typu badaniem na polskim rynku motoryzacyjnym. Specjalni wysłannicy Auto Świata - "tajemniczy klienci" - odwiedzili po 18 salonów samochodowych każdej badanej marki, czyli w sumie 234 miejsca na terenie całego kraju. Przedsięwzięcie organizowane jest w Polsce od 11 lat według niezmienionej formuły, co pozwala na porównywanie wyników osiąganych przez importerów samochodów w poszczególnych latach. Podczas testu ankieterzy sprawdzają salony w kilkunastu różnych kategoriach pogrupowanych wokół trzech głównych tematów: organizacja salonu, jakość obsługi i jazda próbna.

W tegorocznym teście 3. miejsce przypadło Peugeot, który zdobył 173 pkt. Najwyższe oceny zostały przyznane za wygląd salonów, zrozumiały język doradców handlowych oraz ich gotowość do negocjacji. Peugeot już kolejny rok z rzędu poprawia swoje wyniki jakościowe. Przypomnijmy, że w 2012 w Wielkim Teście salonów zajął 10 miejsce, w 2013 już 5-tą lokatę, by w tegorocznym rankingu zając miejsce na podium.

PEUGEOT 508

Nowy PEUGEOT 508 już od 81 000 PLN

Ceniony za swój niepowtarzalny styl, komfort i parametry jezdne, nowy Peugeot 508 już wjeżdża do polskich salonów w odmienionej wersji. Ceny nowego 508 rozpoczynają się od 81 000 zł za wersję sedan. Oprócz specjalnej oferty gwarancyjnej oraz możliwości pozostawienia pojazdu w rozliczeniu dotychczasowego samochodu z zyskiem 4000 zł, klienci będą mogli skorzystać z oferty finansowej: kredyt 50/50 z pakietem ubezpieczeniowym 2,99%, kredyt 3x33% z pakietem ubezpieczeniowym 2,99%, leasing 103% z pakietem ubezpieczeniowym 2,99%.
Do dyspozycji naszych klientów oprócz tradycyjnej wersji 508 wprowadzona zostanie wersja SW, która oferować będzie udane połączenie prestiżu i parametrów przestrzennych.

Warto podkreślić, iż wartości rezydualne nowego Peugeot 508 zostały wycenione na 44,9% dla wersji sedan oraz 44,7% dla odmiany nadwoziowej SW (kombi) po 3 latach i 90 000 km, co stanowi jeden z czołowych wyników w segmencie D.
 Zmiany generacyjne widoczne są nie tylko w wyglądzie nowego pasa przedniego, ale przede wszystkim w ofercie silników spełniających normy czystości Euro6 (benzynowy; 1.6 e-THP 165, wysokoprężne; 2.0 BlueHDi 150 oraz 2.0 BlueHDi 180) oraz zupełnie nowe w pełni automatyczne skrzynie biegów.

Więcej o nowym modelu 508 przeczytacie na:

www.peugeot-polska.pl

„Barwy wojenne” 2008 DKR

Peugeot 2008 DKR nabiera kolorów!

Na półtora miesiąca przed startem Peugeot 2008 DKR zmienia swoje czarne karbonowe nadwozie na barwy, w których wystartuje w rajdzie. Po tej metamorfozie potężna maszyna jest wreszcie gotowa do starcia z innymi samochodami 4x4 w tym najbardziej wymagającym rajdzie na świecie. 

 W miarę jak zbliża się dzień 4 stycznia, check-listy zespołu stworzonego przez Peugeot, Red Bulla i Total zapełniają się w mgnieniu oka, a Peugeot 2008 DKR nabiera kolorów! Po siedmiu miesiącach testów z jednokolorowym nadwoziem maszyna opracowana przez francuskich konstruktorów zmienia wygląd, by zaprezentować wyścigowe, rasowe barwy - połączenie niebieskiego, czerwonego i bieli. To wymowny znak zbliżającego się terminu startu.

„Teraz wygląda bardziej agresywnie!” - ocenia z entuzjazmem Cyril Despres, jeszcze nieprzyzwyczajony do efektu stylistycznego uzyskanego dzięki dużej powierzchni nadwozia. Stéphane Peterhansel natomiast z miejsca wskazuje na zalety nowej kolorystyki nadwozia dla zespołu: „pomalowanie kabiny na biało stanowi atut wobec upału. Jeździłem już samochodem z czarnym dachem i to naprawdę robi różnicę!”.

Tysiące kilometrów pokonanych w ciągu ostatnich miesięcy przez Peugeot 2008 DKR podczas testów w Maroku dały zespołowi poczucie pewności potrzebne przy realizacji tego śmiałego projektu. „Przeprowadzone jazdy testowe potwierdziły słuszność przyjętych rozwiązań technicznych” - potwierdza Bruno Famin, dyrektor Peugeot Sport. Niemniej mamy do czynienia z zupełnie nowym samochodem, więc niezbędna jest pewna ostrożność: „Podchodzimy do tej przygody ambitnie, ale też z dużą pokorą. Rozpoczynamy starty w rajdach terenowych od najtrudniejszej próby, więc na pewno napotkamy wiele przeszkód i problemów. Musimy więc kolejno pokonywać wszystkie etapy. W pierwszym roku naszym celem nr 1 jest dotarcie jak najdalej z jak największą ilością samochodów”.

Carlos Sainz, który jest ekspertem od dopracowywania ustawień samochodów i ma ogromne doświadczenie z samochodami wszelkiego typu, potwierdza słuszność przyjętych rozwiązań technicznych: „Zespół przygotował naprawdę wyjątkowy, nowatorski samochód, niezwykle wszechstronny i pozwalający stawić czoła zróżnicowanemu terenowi, który napotkamy na naszej drodze. Nasza maszyna sprawdza się. Po jazdach testowych wiemy, że samochód może jechać bardzo szybko, nawet jeśli, jak w przypadku każdego nowego samochodu rajdowego, w pierwszym roku startów trudno jest być w 100% pewnym jego niezawodności”.

Na 48 dni przed startem kalendarz zespołu jest wypełniony po brzegi: 20 listopada ciężarówki pomocy technicznej, wypełnione sprzętem i częściami zamiennymi, zostaną załadowane na statek, który zabierze je do Argentyny. Następnie trzeba będzie jeszcze dokończyć montaż samochodów rajdowych, które w połowie grudnia zostaną wysłane na miejsce samolotem, po ostatniej sesji jazd próbnych, która odbędzie się w Maroku na początku grudnia. Kierowcy muszą jeszcze przejść intensywne przeszkolenie z mechaniki, które ma ich przygotować do wykonania pilnych napraw w samochodzie i do stawienia czoła czekającemu ich w styczniu maratonowi (etap bez możliwości korzystania z pomocy technicznej). Przy tak intensywnym programie zajęć członków Teamu Peugeot-Total czeka jeszcze sporo wrażeń i pracy.

Porady Peugeot

Wpłyń na swoje bezpieczeństwo

Sprawdzaj płyn hamulcowy raz w roku

Płyn hamulcowy, tak samo jak olej silnikowy, ulega zużyciu. Jego skład chemiczny sprawia, że pochłania on wilgoć z powietrza, co w znacznym stopniu obniża jego temperaturę wrzenia: 165 °C  przy zawartości 3 % wody w stosunku do 230 °C 
w przypadku nowego płynu hamulcowego. Podczas hamowania woda przechodzi 
w stan wrzenia pod wpływem temperatury i przekształca się w gaz. W tym momencie obniżeniu ulega skuteczność działania hydraulicznego sterowania układu hamulcowego. Przejawia się to wydłużeniem skoku pedału hamulca, który może opadać nawet do podłogi. Z tej przyczyny, niezależnie od poziomu, należy też sprawdzać raz w roku skuteczność płynu i dokonywać jego wymiany raz na 2 lata.

Utrzymuj płyn chłodzący na odpowiednim poziomie

Czasami warto troszkę ochłonąć. Przed każdą dłuższą trasą sprawdź poziom płynu chłodzącego, który powinien znajdować się między podziałką minimalną 
i maksymalną zbiorniczka wyrównawczego (przezroczysty, plastikowy pojemnik obok silnika). W razie konieczności poziom może być uzupełniany wyłącznie 
przy użyciu płynu, którego nazwa jest podana w książce gwarancyjnej (istnieją różne rodzaje płynów chłodzących, których nie można mieszać). Podczas pracy w trudnych warunkach płyn zużywa się i traci swoje właściwości. Aby zachował swoją jakość, wymieniaj go średnio co dwa lata. Jeśli zauważysz, że przebarwił się na kolor  brunatny, również niezwłocznie zastąp go nowym.
Nie wolno uzupełniać poziomu w układzie chłodzenia czystą wodą, ponieważ jej stosowanie może spowodować nieodwracalne uszkodzenia podzespołów mechanicznych.

Więcej porad znajdziesz na MyPeugeot

 

 

 

Informacje kontaktowe

Adres:              Śląskie Centrum Mario Car     
Katowicka 20
43-100 Tychy

Kontakt:
tel. 32/ 326-26-26
fax 32/ 326-26-28
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia: pon.-pt.:08:00-18:00
sobota:09:00-14:00
niedziela: zamknięte

Informacje dojazdowe

Dostępne modele

W nasze ofercie znajdują się m.in. modele: Peugeot 208, Peugeot 208 VAN, Peugeot 208 GTI , Peugeot 2008, Peugeot 301, Peugeot 308, 308 GTi, Peugeot 3008, Peugeot 508, Peugeot 5008, Peugeot Traveller, Peugeot Expert, Peugeot BOXER FURGON, Peugeot BOXER KOMBI/KOMBI PLUS.